Wednesday, August 29, 2012

Janda Tapi Masih Dara

Seorang janda yang sudah tiga kali kawin cerai, di periksa doktor. Waktu doktor nak periksa bahagian dalaman..
Janda : Hati-hati periksa, ya doktor. Saya masih dara.
Doktor: Ehh!! kata Puan, dah tiga kali kahwin cerai. Takkan masih ada dara lagi??
Janda : Begini doktor. Ex-husband saya yang pertama namanya Salleh, dia mati pucuk.
Doktor: Oh gitu. tapi suami yang kedua puan, tak mati pucuk, kan??
Janda : Betul doktor, yg kedua nama dia AnNuar, cuma dia gay. Jadi dara saya tidak diapa-apakan langsung.
Doktor: So suami ketiga Puan, tak mati pucuk atau gay kan??
Janda : Betul doktor, suami ketiga saya nama Aziz. Tapi dia orang politik.
Doktor: Tapi apa kaitannya dengan dara Puan??
Janda : Dia cuma berjanji sahaja nak selesaikan masalah “air” saya doc, tapi sampai sekarang tidak pernah direalisasikan.
Doktor: ?!?!?!?!? =.=”

No comments:

Post a Comment

Blog Archive